8-blog

Blog

Back 人力資源

【職場知識】如何向上溝通獲得信賴?辨識職場上「4種上司」嘅喜好需求

 

了解上司領導風格、並建立良好關係,比較容易「被晉升」, 各位快啲睇落去啦!
第一、瞭解上司喜好 了解上司嘅喜好與需求,不但能降低錯誤的風險,有助於提高彼此的信任感。例如,上司如果希望部屬都能夠自律,咁就要避免遲到早退;上司如果希望下屬主動,咁就要避免開會不發言,只會抱怨不敢溝通。
 
其次,認識上司的人際風格與工作習性都好重要!
1)表現型上司決策會比較開放大膽、鐘意創新同嘗試。希望營造激勵、讚美嘅團隊文化。作為下屬可以適時建議上司思考嘅方向同盲點。
2)友善型上司表現出樂觀正面、關心、信任他人、同時非常敏感。決策時往往願意接納部屬的意見,也喜歡同下屬合力完成任務。下屬要特別注意溝通的禮節,展現主動積極,樂於配合的態度。避免將上司信任,方便當隨便。
3)分析型上司安全同穩定,做事非常謹慎、注重風險、有耐心,事事要求精確! 做決策時會展現邏輯清晰,喜歡研究不同的方案、不斷測試,先做最後選擇。 下屬要展現運用數據嘅分析能力,學習主管嘅思考模式。
4) 控制型主管經驗豐富,講求效率,喜歡下屬能獨立思考,交出成果同時創造績效。下屬要有智慧與耐心,最梗要係聽上司要求同達到指標。
 
希望大家都可以成為上司嘅得力好助手, 咁就晉升有望啦!