8-blog

Blog

Back 人力資源

【老闆知多啲】中小企業想留才要靠呢招!

 

中小企業想留低人才淨係漫無目的咁加人工係唔夠!要做到以下4招先可以令適合嘅員工留低!
好多中小企業為了令優秀人才忠心為公司效力,成日會開出高薪作為利誘為求挽留人才,不過其實薪資點加,都比上大公司嘅薪資同福利,與其不斷漫無目的加薪,不如思考有咩可以勝過大公司嘅地方,增加員工願意留底嘅機會,advance resource為大家整合以下幾種方法:
 
1. 升職位
呢個小企業常見嘅留才手法,將工作職稱拉高一級,對重視名片抬頭嘅人有一定的吸引力。而且係原公司升職對將來佢地轉工都會有幫助。
 
2. 人性文化
大公司因為人多架構複雜,所以必須講求紀律同守公司規則咁運作,先可以處理順利;但中小企人數較少,以人性文化嘅經營管理方式,反而更適合,多點人情味會令重情重義嘅人願意留底。
 
3. 彈性工時
對於大企業而言,朝九晚五的工作型態幾乎已經是常態,不過對於中小企業黎講就可以以彈性工作嘅安排作為令員工留低嘅誘因,可以比員工的工作可以彈性,只要能完成工作則可以提早離開及有在家工作嘅安排,對於在意自主權同自由嘅年輕人黎講可以減少佢地想離開嘅機會!
 
4. 環境舒適
好多新創企業剛開始成立時規模都唔大,為咗以吸引人才,建議可以將辦公環境設計得舒適化,再增加一些飲料、零食的提供,及休閑區,增設桌上遊戲等有助增加員工嘅歸屬感。