8-blog

Blog

Back 人力資源

【職場知識】你們的上司有以下特性嗎?

 

 

每個打工仔一定會有不滿上司嘅時候,而上司因為要承擔著業績同上層壓力,就會變得多要求同比壓力比下屬!以下列出上司嘅 3個特徵,睇下你嘅上司中咗幾多樣啦!

 

  1. 「直升機」式管理工作
    直升機長官對下屬工作關心過頭,又經常懷疑對方的能力, 甚至會想檢查同事發送嘅每一封郵件、監控你所有的工作進度、不斷檢查你以確保唔會有錯。當有人監視著你的一舉一動,工作做起來當然會綁手綁腳,降低工作的創意和效率, 更加會有好大壓力!
  2. 言行不一

    如果上司係你面前講一套,但係其他人面前做另一套,會動搖下屬對上司信任,同降低對工作嘅熱誠同安全感。以免唔會係背後被批評,下屬對工作嘅積極度會大減同會影響工作表現。

  3. 不尊重你需要多少時間完成工作
    在職場上經常會聽到要即晚收到報告及完成工作的要求,在沒有足夠時間,又唔想馬虎了事,只好無故OT完成。這種情況偶然發生可以考驗團隊危機處理能力同凝聚大家。但如果經常發生,就代表上司冇分配及安排工作分配嘅能力,或是過度自我、不尊重下屬同太過冇人性, 令員工士氣低落。

 

記得follow我地緊貼更多職場資訊及求職方法!

Instagram: https://www.instagram.com/advance_resources/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCDZAQptvlfrBWNqFO9C553w

更多資訊: https://www.advanceresources.com.hk/en/blog/main/2/

#AdvanceResources #HR #employment #HumanResources #Recruitment #Secondment #HROutsourcing #超越顧問 #管理 #人力資源 #人力資源外判 #招聘 #僱員借調 #JobInterview #Interview #InterviewPreparation #面試 #見工 #求職面試小錦囊 #面試模式 #InterviewMode"