8-blog

Blog

Back 人力資源

【職場知識】打工仔必看!5大求職標準

 

 

 

 

Advance resources為大家整理5項求職標準,等各位即將要成為上班族提供意見,等大家可以係答應工作offer同搵工前思考下自己到底想要咩職場生活!
 
01|希望工作可以發揮所長
有不少大學生初出社會都抱有熱誠,希望可以學以致用,發揮所長,搵到自己有興趣同鐘意嘅工作。如果你都認為係工作過程中搵到自己價值同可以肯定自己,返工時有意義同開心,更有動力。但如果你所讀嘅科目太偏門同出路窄,搵工上會相對困難,同要接受適應工作內容後需要不停加班。
 
02|希望工作與生活之間能得到平衡
如果有咁諗法嘅人最適合搵一份朝9晚5,準時返工收工嘅工作!咁就可以工作之餘都能盡情地享受人生,享受work life balance!但如果希望工作有固定工時唔洗OT,通常人工都唔高同有可能不需要高學歷。返咗一段時間會有機會覺得悶同因為缺乏挑戰性而自覺浪費咗4年大學生活時間。
 
03|為了日後更好的工作
要知畢業生唯一資本就係年輕,年輕時就係要博嘅時候,把握機會學多啲裝備自己之後先升得快! 有啲人會為自己訂下工作生涯目標,希望自己可以升職加人工同轉工時也有更好的資本。為左向目標前進,即使要加班被為難都能堅持下去。但是,被工作縛手縛腳很容易會錯過轉工嘅時機更會耗盡心力。例如一個Project未完成,公司就已經開會準備下一個Project,無奈之下你一個接一個地做,有機會同你當初定下目標愈走愈遠。
 
04|希望工作環境好
同事好同工作環境十分重要, 唔少人都會想可以同同事相處愉快, 每日都可以笑聲笑聲滿載溫馨。冇職場嘅勾心鬥角同同事們都能和睦地相處,開會同合作就可以好順利。就算工作辛苦,也能與同事們傾訴,互相扶持。但是,這對於希望公私分明的人就很煩惱,即使是非上班時間,都要與同一班人相處,讓同事進入自己的私生活當中。不過,如果變成知心的好朋友,又未至於是一件壞事。