7-news

News

Back

超越顧問集團員工接受壹週PLUS訪問

0
ohMZo6avWDssd

從事會計工作的JIMMY憶述,第一份工受到上司「高壓」監管,做了九個月就受不住要辭職:「因為嗰份工有啲文件係保密嘅,我就要喺一間長期上鎖嘅房做嘢,變成只係對住兩三個人,仲要成日OT,一企喺身上司就會睇到你做緊啲乜。」

 

他解釋,由於上司的座位設置在員工身後,令他感到長期受到監管:「好容易會俾上司發現睇緊其他嘢,但有時可能同工作有關。好似早排出嘅施政報告,依啲新聞其實都同我的工作有關,睇吓新聞其實都唔係玩,對自己、公司同客溝通都有幫助。」

 

JIMMY指轉工後,工作環境才改善:「我覺得最重要就係work-life balance,依方面都同公司發展好配合,希望多啲時間可以陪屋企人,或者發展自己興趣。」而另一員工EMMA就表示:「希望有多啲工作機會,可以接觸得到唔同類型嘅工作!」

 

他們的上司ALEX就指,導致年輕人抗壓能力低,溝通能力欠佳,其實家長是主因之一:「依家啲家長太過關心子女,當然係愛佢,但有時會變咗害佢!」他指家長陪見工、上班及辭職已累見不鮮,最誇張是家長如客戶般投訴:「佢問:『我個仔間公司,老闆點解咁同佢講嘢?點解要坐個嗰位?隔離同事個位比較闊,放嘢會比較好,可唔可以調位?」最後唯有建議家長為兒子選擇另外一份工作。他補充,不久「2000後」將開始找工作,預料家長的問題將會更嚴重:「家長係需要改變的,控制得太多對仔女都唔好。」

 

訪問影片:
https://www.youtube.com/watch?v=ohMZo6avWDs